AVG site Check

Adobe

Deze service is hoogstwaarschijnlijk niet vereist voor de functionaliteit van de site. Als je site correct geconfigureerd zou zijn behoren deze bronnen vanuit je eigen server te worden geladen. Bij een storing van deze service ligt indien je site er wel afhankelijk van is direct half of geheel plat.

Gebruik maken van deze online service via je website deelt minimaal het IP-adres en de user-agent (mogelijk meer) van iedere bezoeker met Adobe voor dit doel is expliciete toestemming van de bezoeker verreist.

In principe is dit ook een goede indicatie dat de webmaster die deze site heeft gemaakt onvoldoende kennis in huis had om een technisch goed werkende website te leveren met oog op privacy van de bezoekers.

Tracker Kenmerk Toegevoegd door: rmaduro op 10 feb 2022

Minimale Gelekte gegevens:

Je ziet hier als voorbeeld je eigen gegevens. Je maakt verbinding vanaf:

IPv4: 18.232.62.134

Helaas gebruik je nog geen IPv6.
  • Request Methode: GET
  • Server Protocol: HTTP/1.1
  • Server Host: ec2-18-232-62-134.compute-1.amazonaws.com
  • Browser type (gedeeltelijke browser vingerafdruk):
    claudebot
  • Land van bezoeker*: United States
  • Regio van bezoeker* (benadering): Virginia
  • Stad van bezoeker* (benadering): Ashburn
  • Postcode van bezoeker* (benadering): 20149
  • Internet provider van bezoeker* : Amazon-aes

• *) Wij (Stichting Lucifer) maken gebruik van een eigen GEO-IP API database om te voorkomen dat wij bij het geven van dit voorbeeld jouw IP adres niet zomaar zonder toestemming naar een derde partij zouden lekken. Het is helaas niet super accuraat zoals de GEO-IP database wat Google gebruikt of van een betaalde lookup service. Deze informatie is puur om je een idee te geven wat voor informatie je site lekt over je bezoekers naar derde partijen via het Internet. Verder bewaren wij de zoekopdrachten naar deze API niet. (zero logs: reden logging is niet nodig voor de functie van deze api)

Website tracker vrij maken
Heb je hulp of advies nodig met het opruimen van trackers (Google Fonts/Analytics e.d.) op je site?
Stichting Lucifer bied indien nodig kosteloos of tegen kostprijs advies aan particulieren, eenmanszaken en non-profits.
MKB kan ook bij ons terecht tegen regulier tarief. Met een geautomatiseerde AVG site check je site laten monitoren kan ook.

Heeft deze melding geholpen je website veiliger te maken? Help ons deze publieke service voor anderen online te houden en doneer.

Nieuwe site scannen